úterý 29. dubna 2003



Dnešní den je pro Weles velmi šťastným!

Zpráva, kterou jsme se před malou chvílí dozvěděli, jistě rozradostní nejednoho příznivce Welesu a čtenáře Víta Slívy. O co jde?

Pokračování jindy...

------------------------------------

Báseň pro tento den:

Pavla Šuranská
Přehlušené ave


Ne! Nemohu!
Zníš mi v uších, stálá cesto,
namísto vyměněných mincí!
Odhalila jsem na kůru duši.
Nezpívala jsem otázku,
jen odpověď moci plné krve.
"Ave Maria, slyšíš bít zvony,
jak čisté a plné otáčivých okamžiků zní tmou
a křičí, že staví mohylu,
pro tebe, ave Maria!"
Do oka mi duchovní vložili rakev a dlouhé kázání
o bělosti vinárenských světic,
vřadili mě do začarovaného kola štěstěny.
"Ta ostuda na půlnoční!"
křičely davy před chrámem
už jen do zakrvácených zřícenin
podivného ave.

Weles 7 (3/97)



-aav- 4/29/2003

Žádné komentáře:

Okomentovat